Image Image Image Image Image Image Image Image Image

hjemmeside

HJEMMESIDE

Hjemmesider med video får meget mere opmærksomhed.

Og genererer op til 65% mere salg.

 

 

hjemmeside-1

 

Liv i butikken får kunder til at blive

En Hjemmeside skal ses som et butiksvindue. Det er her, det første indtryk skabes hos dine kunder. Derfor er det vigtig, at der ser ordentligt ud i butikken, og at der er liv på din side. Dette kan man gøre på mange måder. Den mest effektive måde at skabe liv på en hjemmeside er med en videoproduktion. Bruger man de muligheder, man har med video, så når man altid længere med sit budskab og sine relationer, end man vil gøre med ren tekst.

Hør om de 5 vigtigste elementer på en video hjemmeside

https://youtu.be/k3EgDK5WrwE

Der er tre vigtige videoer fra casen. Først og fremmest den, hvor forældrene fortæller om deres grund til at at vælge netop denne skole. Herefter den om hvad børnene selv tænker om at gå på skolen. Det er nogle meget sigende små film, som tegner et positivt billede af skolen. De virker oprigtige og ikke indstuderet, hvilket er en vigtig ingrediens. Vi filmer kun ægte mennesker. På hver film har vi suppleret med dækbilleder fra morgensamling, undervisning og leg og bevægelse i skolegården.

Den sidste film er om lærerne, der fortæller om deres holdning til undervisning og indlæring. Det hele giver et godt helhedsindtryk inden besøget på skolen. Vi bruger denne videomodel til alle slags virksomheder. Dette eksempel er om en friskole, men det kunne lige så godt være om en produktionsvirksomhed, suppleret med utroligt vigtige kundeudtalelser, eller en hvilken som helst anden organisation.

 

Prisindikation

I det viste eksempel er der lavet 2 videoproduktioner og mindst 12 profilfotos for i alt under 30.000 kr ex. Moms. Men hver hjemmeside har sin egen pris, så lad os høre, hvad I ønsker, og så skræddersyer vi hjemmesiden efter jeres behov og budget

Eksempler på whiteboardanimationer




Alt på hjemmesiden skal være logisk, enkelt og overskueligt sat op – og i et tidstypisk grafisk look. Vi går altid op i vores kunders kunder; hvilken type er de og hvor handler de. I dette eksempel med friskolen skulle hjemmesiden henvende sig til personer, der handler i urtekram og købte rå gummisutter til deres børn. 
Derfor valgte vi de brune farver og en lettere håndtegnet ramme om vores videoproduktioner samt en font, der virker håndskrevet. De videoer, vi har lavet, ligger dels i vores header/diasshow, som udgør et utrolig vigtigt førstehåndsindtryk.