Image Image Image Image Image Image Image Image Image

Infografik

Når vi skal lave en infofilm for en kunde, starter en kreativ process som selvfølgelig aldrig er den samme for hver kunde. For overskuelighedens skyld deler vi den op i tre punkter:

1.Handling — 2.Grafisk look — 3.Produktion

Før vi går I det kreative værksted mødes vi helst med kunden for kun igennem det personlige møde kan vi sætte billeder på det som ønskes formidlet. Det er vigtig at man som kunde gør sig nogle overvejelser inden vi mødes. Hvad er produktet eller hvad virksomheden kan, og hvad modtageren skal får ud af at se infofilmen. Hvad er det I har svært ved at forklare ved jeres product eller virksomhed, hvad er sjovt eller unikt ved jer.

Så skal man have gjort sig nogle tanker om hvilke ord jeres kunder søger på, for at finde jeres ydelse det kalder vi video SEO.

Når mødet er veloverstået og vi har fået disse ting på plads går vi I værkstedet hvor vi skitserer på oplægget til den endelige infofilm

Speak og oplæg
Da timing er utrolig vigtig laver vi helst speak og finder evt. musik først. Vi begynder at arbejder på et oplæg som i grove træk viser hvilken vej tingene vil tage, når det og speak er godkendt begynder vi at animere og det hele begynder at tage form.

Det endelige produkt er en SEO optimeret infofilm der rammer den valgte målguppe med de informationer om netop jeres produkt eller virksomhed.
Denne type videoproduktion er oplagt til at bruge i forbindels med facebook og youtube kampanger eller som en levende velkomst på jeres hjemmeside.

Eksempler på infografik

SIEMENS animationsvideo

Juliana Drivhuse

Undervisningsministeriet infografik video

Følg os her for de seneste opdateringer
facebook youtube vimeo linkedin pinterest