Image Image Image Image Image Image Image Image Image

Flashmob med klagekor

Forbrugerrådet Tænk overrasker med korsang på Københavns Hovedbanegård

Flashmob er 100% overraskelse

En flashmob er en overraskende og tankevækkende måde at sætte fokus på et problem. Forbrugerrådet Tænk ville gerne sætte fokus på at ’elektronik skal kunne repareres og ikke bare smides ud, når det ikke virker’. Ud fra alle de henvendelser Tænk har fået, skrev de en sang om elektronik, der er brudt sammen og lige til at smide ud. Derefter hyrede de et kor, som lavede en Flashmob gav den gas på Københavns Hovedbanegård. Nøglen til en god flashmob, er at overraske publikum, så scenen skal sættes et sted, hvor der er mange mennesker og gerne stor gennemstrømning.

Hele planen med flashmob er selvfølgelig at skabe opmærksomhed omkring Forbrugerrådes kampagne. Derfor er Facebook den store løftestang til at skabe delinger og visninger. Og på trods af at flashmob ikke er et ny fænomen, så er det stadig en god måde at skabe viral opmærksomhed på.

Sådan gør vi


Hvordan laver vi
Whiteboard Animation

Har du et indviklet budskab, der skal videreformuleres på en let og simpel måde? Så er en speed drawing måske lige den type videoproduktion, du har brug for.

Se mere


Hvordan laver vi en Filmproduktion

En god film fanger jeres kunders interesse for jeres koncept eller produkt. Vi har lavet filmproduktioner for bl.a. Silvan, Hjerteforeningen og The Right People.

Se mere


Hvor kan man bruge
Infografik

Infografik er det, vi anbefaler til kunder, som har en kompleks fortælling. En grafisk animation kan gøre det uforståelige forståligt på en let og tilgængelig måde.

Se mere